بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کار بزرگ و ارزشمند جباری و مجیدی/بزرگان استقلال دغدغه کاپیتانی ندارند

http://esesclub.com/public/album_photo/b3/36/02/2327f_75fe.jpg?c=3f98

 مهمترین اتفاقی که در بازی استقلال با راه آهن افتاد،که از 3 امتیاز کسب شده خیلی شیرین تر و مهمتر  به نظر می رسید،پس نگرفتن بازوبند کاپیتانی توسط جباری و بعد فرهاد مجیدی در نیمه دوم از سید مهدی رحمتی بود.
با اینکه تصمیم این دو بازیکن مبنی بر نبستن بازوبند بعد از ورودشان به زمین و کاپیتان ماندن سید مهدی در حضور این دو بزرگ استقلال تا انتهای بازی برای خیلی ها یک اتفاق معمولی و بی اهمیت جلوه داده میشد!اما مجیدی و جباری با این کارشان به خیلی ها با زبان بی زبانی گفتند،سید مهدی بازیکن بزرگ و قابل احترامیه و نباید بخاطر بعضی مسائل هم بازی و هم تیمی سالهای خود را برنجانیم.

این روزها رحمتی فشار خیلی سنگینی را از سوی بعضی رسانه ها تحمل می کرد و ممکن بود بر روحیه وی لطمات جبران ناپذیری وارد شود.اما مجتبی و فرهاد با این تصمیم منطقی توام با احساسی خود کاری کردند کارستان.لذا نظربنده بهترین بازیکن زمین مجیدی و جباری بودند که فارغ از مسائل فنی درس بزرگی به بعضی ها دادند.
نکته:قابل توجه کروش،جواد نکونام،روزنامه خبر ورزشی،خبرگزاری خبر آنلاین،روزنامه نود ، گل و ...



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت19:21---21 بهمن 1391
سلام عالييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييه مرسي اگه يه سربهم بزني

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 11 / 1391برچسب:استقلال,بازوبند کاپیتانی,فرهاد مجیدی,سید مهدی رحمتی,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com